Monday, July 16, 2018
ეს მოდული ეხებოდა მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასებას, საავტორო უფლებებს, ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტების შექმნას. გავეცანით იმ ინტერნეტ-რესურსებს, რომლებიც ხელს უწყობს კვლევას, კომუნიკაციას, თანამშრომლობას და სხვადასხვა პრობლემების გადაჭრას. გამოვიყენეთ სხვადასხვა ვებ-საიტები პროექტების იდეების გაზიარებისათვის.
გავიმეორეთ განვლილი მასალა,აღვიდგინეთ ნასწავლი, ვიცით რომ ყველა კლასშია მეტ-ნაკლებად სპეციალური საჭიროების მქომე მოსწავლეები,რომელთაც სჭირდებათ,საჭიროებიდან გამომდინარე დავალებები,პროექტის თემიდან გამომდინარე გავწერეთ ეს დავალებები ყველა დონის მოსწავლეებისთვის შევიტანეთ ჩვენს გეგმაში.ვიმუშავეთ გეგმაზე.შევავსეთ დარჩენილი გრაფები.აღვწერეთ პროექტის მიმდინარეობა.დავწერეთ დეტალურად რა საფეხურები გავიარეთ პროექტის მსვლელობის დროს.მნიშვნელოვანი იყო ასევე,ბლოგის გვერდების შექმნა.გაჯეტების მიბმა,ასევე ბლოგზე ახალი მისამართის მიბმა.იმედია ნასწავლი გამომადგება.ბოლოს გავაკეთეთ რეფლექსია.კმაყოფილი ვარ დრევანდელი დღით.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
პროექტის პორტფოლიო - ჯანსაღი გარემო მეტი ჟანგბადისათვის
-
პროექტით სწავლება პრობლემაზე დაფუძნებული სწავლების ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული მეთოდია, ამ დროს ვითარდება კვლევითი, შემოქმედებითი, თანამშრ...
-
დღევანდელი დღის ტრენინგი მეტად საინტერესო და სააზროვნო იყო იმ კუთხით, რომ პროექტების მსვლელობის დროს როგორ მივაწოდოთ მოსწავლეებს უკუკავშირი...
No comments:
Post a Comment